Klinikkens værdigrundlag:
Det er vigtigt for os ved Tandlægerne Mediehuset , at man som patient kan føle sig tryk, hele vejen igennem processen omkring den faglige vurdering af sit tandsæt.
Som patient hos os skal man gerne opleve at:
- Blive taget pænt imod ved receptionen
- Sidde godt og behageligt i venteværelse, i den fornødne ventetid der naturligvis bestræbes mindst mulig.
- Modtage undersøgelse og behandlinger i en behagelig atmosfære, smertefrit og med professionelle råd og vejledninger.
- Forlade stolen tryg ved kontrol af tandstatus samt veloplyst i forhold til evt. spørgsmål
- Betaling og evt. ny tidsbestilling foretages inden afsked.
Ventetider kan forekomme, da vores arbejde i sagens natur ikke altid er mulig at vurdere et fuldstændigt tidsbillede på. Der kan forekomme nødstilfælde, samt ændringer af behandlinger undervejs.
Disse kan forårsage forsinkelser af behandlinger, som vi naturligvis bestræber os på at gøre mindst mulige. Vi udfører altid arbejdet korrekt og i forhold til foreskrifter, og vi sætter en stor ære i kvalitet – også selvom vi har travlt. Derfor håber vi på patienternes forståelse for evt. forsinkelser, samt udsættelser af behandlinger som viser sig mere omfattende end den afsatte tid.
Tandlægerne Mediehuset har et fantastisk team, og alle har patienterne i fokus.
Vi har en bred ekspertise strækkende fra årelang erfaring til den nyeste viden som grundlag. Vi holder os ”a jour” både sundhedsfagligt og teknisk, og bestræber os på en løbende udvikling.
Visioner og mål:
Vi har fået mulighed for at udvide klinikkens fysiske rammer. Det går vi snart i gang med, så der bliver plads til et nyt sterilisations rum og et nyt behandlerrum med en ny unit. Det er meningen at vi på sigt gerne vil udvide personalet med en tandplejer, så vi også kan tilgodese de patienter der har behov for hyppigere tandrensninger. Det er en spændende udfordring som hele personalet glæder sig til.